ottosson.blogg.se

Här delar jag mina tankar om kommunikation, mod och engagemang. Som tidigare yrkesverksam ishockeyspelare samt nuvarande sommelierstudent kommer ämnen som ishockey och dryck förekomma frekvent.

Ett tag sedan

Publicerad 2012-12-19 09:37:00 i Allmänt

Det var ett tag sedan jag fick ur mig någonting.
Men med 3p i ryggen samt uppmuntrande kommentarer här på bloggen kommer
kreativiteten samt energin att skriva tillbaks.
Jag har sagt det förut, men att få era kommentarer är roligt och med alla 
värmande ord tvingas jag nästan gå runt med de tyngsta vinterkängorna på
inomhus för att hålla fötterna på jorden.
Till Anton Högsander: Fantastiskt fint skrivet. Har läst det flera gånger...
Ämnar återkomma under eftermiddagen/kvällen med några tips på vad
den vinintresserade kan dricka under julhelgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Otto

38-årig Före detta ishockeyspelare. Ser sig i framtiden som sommelier och/eller tränings- hälsocoach, gärna tillsammans med sin fru. En framtidsdröm är att driva en italiensk vinbar i stockholm.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela