ottosson.blogg.se

Här delar jag mina tankar om kommunikation, mod och engagemang. Som tidigare yrkesverksam ishockeyspelare samt nuvarande sommelierstudent kommer ämnen som ishockey och dryck förekomma frekvent.

701 matcher!

Publicerad 2012-12-11 09:42:00 i Ishockey

Vilken upplevelse! Att få de hyllningarna under matchen var helt fantastiskt.
Det är svårt att beskriva men tänk er själva.
Tycker att alla människor är värda en liknande behandling, en sorts "anti roasting".
Det var en stolt familj som kom hem tillsammans efter matchen och det
tack vare alla som bidrog till den härliga stämningen på hovet i Lördags.
Ett minne som jag kommer att ta med mig länge.
 

Kommentarer

Postat av: Tjabo

Publicerad 2012-12-11 15:08:12

Du är väl värd alla hyllningar!

Finns det någon möjlighet att någon gång få läsa om varför det aldrig blev något för dig i NHL? Vill minnas att Islanders var intresserade. Ingen är ju gladare än jag att du varit DIF trogen i alla dessa år, men det vore intressant att få höra. Jag tror nämligen att du absolut inte hade gjort bort dig i NHL och nuförtiden känns det som att ALLA unga spelares mål är att spela just i NHL. Av den anledningen vore det kul att få läsa om hur du resonerade.

Mvh

Svar: Hej. En en intressant fråga. Jag vill gärna dela med mig av mina val inom hockeyn.Det är dock en komplex fråga och svaret kommer att vara något självutlämnande.
Därför får svaret ta den tid det tar så att texten känns rätt.
Otto

Postat av: Simon

Publicerad 2012-12-11 15:09:43

Du är verkligen värd all cred du får!

Tack för att du spelar i DIF även i år och ger både dig själv och oss fans en chans till revansch!

Mot 800!

Postat av: Jan Kläschen

Publicerad 2012-12-11 15:32:54

Det är vi som skall tacka dig för allt du har gjort för oss och DIF hockey.

Hoppas du vill fortsätta att spela fler säsonger.

Postat av: Jonathan Lindström

Publicerad 2012-12-11 16:24:45

Du är värd alla hyllningar Otto! För mig är du den största djurgårdaren genom tiderna, du är sjukt bra. Forsätt kämpa på och fixa segrar på rad så kommer vi tillbaka till ES ;)

Postat av: Rebecka

Publicerad 2012-12-11 22:15:45

STORT Grattis återigen Otto! Tack för signeringen på min matchtröja i lördags, det blev riktigt vackert på nr 9 :) Fortsätt med ditt fantastiska jobb i Djurgårn!

Postat av: Sotarn

Publicerad 2012-12-15 06:42:16

Hej tycker du ska läsa Anton H krönika om dig på svenskafans, grät som ett barn när jag läste den. Helt sjukt egentligen hur mycket DIF påverkar folks liv, det är ingen liten press n lever under. Jag ska minnas det nästa gång nån tappar puck vid blå😉

Postat av: Niklas

Publicerad 2012-12-15 22:09:38

Grattis! Du är guld värd
Om man slog upp djurgårdare i en uppslagsbok så borde den visa en bild på dig!
Utan dig på isen hade vi varit närmre
Division 1 än elitserien.

Hoppas vi får se dig spela många fler matcher och att om du lägger skridskorna på hyllan i framtiden så ska # 9 hissas i Hovets tak och för alltid förknippas med Ottosson.

Postat av: Jacob

Publicerad 2012-12-17 15:07:56

Tack för en kul blogg och för dina insatser på isen! Vår bästa spelare denna säsong och vi som bidrog till rädda otto kampanjen har "fått tillbaka" pengarna med råge!! / J

Postat av: Andreas Lindelöf

Publicerad 2013-01-12 16:34:25

du är värd all hyllning. det är så härligt att se dig spela och hur ni sliter i DIF. tack för att du signerade min tröja efteråt och tack för att jag fick ta ett kort med dig.
MVH
värmlands DIF:are

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Otto

38-årig Före detta ishockeyspelare. Ser sig i framtiden som sommelier och/eller tränings- hälsocoach, gärna tillsammans med sin fru. En framtidsdröm är att driva en italiensk vinbar i stockholm.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela